Bildspel - På lill Julia ;)


Idag har det varit som en vanlig dag typ, och SOL! Jag cyklade till extramatten i väärsta vädret, tänkte även fara förbi JB, men jag pallade inte (A) Utan cyklade hem efter det :).

Här kommer ett bildspel på en av mina vänner, sjukt underbar är hon!
Det kommer lite beskrivning till vad hon gör på bilderna.. Så ja :) Enyoj!

Julia (sms-kungen) när hon sms:ar :)




Inga kommentarer..



Hon äter gräs...



Hon gör konstgjord andning på sin mobil..
För hon hittade ett hål där hon kunde göra det..




Hon har uppfunnit KONSTGJORD ANDNIIING!



"Åh, asså.. Jag kan :D"



*Happyface*



Tillägg: Jag har ju fler bilder.. Men jag tog bara med 7 st :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0