Drop it low


Nu är man super ren efter duschen och då trycker man play på Spotify och höjer volymen :D. Ja, musiken blir ju mycket bättre om man höjer den (A). Nu ska jag typ.. Blåsa håret och bara mysa, kanske slita fram NO boken och plugga lite? Om jag orkar, men jag borde göra bort det nu haha :).

Åh, någonting som jag längtar till är ju Yran 2010!! Asså, Ämmäh ska spela och typ några andra från UNF (eller?) ska spela, ska kolla in dem :) Vi hoppas alla på bra väder! Håll tummarna, för är det dåligt väder på kulturnatta - måste det vara bra på Yran..
Ja fasst.. Är det bra väder på kulturnatta - Måste det vara bättre på Yran (A).

Nu ska jag blåsa håret och fixa varma mackor tror jag, eller iaf rostade mackor.. Iaf något att äta (A) Jag är sjukt hungrig, eftersom att det var äcklig mat i skolan idag :]
När man skakade tallriken så rörde sig allt som gelé och så såg det ut som om en katt spytt upp det.. 7 gånger? eww.. Aja Puss på er!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0