Kallelse!


Jag har fått hem en kallelse till sjukhuset för typ 2 månader sedan, om att jag ska förbi hand - och plastikkirurgiska mottagningen imorgon.. Det ser vi kanske frammemot O.o, haha kanske kanske inte. Eftersom att mamma är sjuk så kommer inte hon kunna följa med. Utan jag kommer att få gå själv dit.. :D Najjs! Hihi :] Fasst, det hade ju varit mysigt med lite sällskap (A) När man ska gå igenom dom vita korridorerna som man tappar bort sig i och åka massa hissar som man får cellskräck i, och gå in i rum som är kala och kalla.. Kan inte bli bättre än att göra det själv *woho*! (okej, man får faktiskt överdriva lite - ni som inte förstod ;)).
Nu har jag faktiskt fixat fransk manikyr på naglarna, eftersom att dom börjat växa som bara den xD Tihi, så busigt :). I guess it's time to say good bye and good night! Jag har ju som sovmorgon imorrn också, så det gillar vi :D
Eric kanske kommer förbi imorgon, vi får se :) Kram på alla!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0