Kultis in dah flurkis - or not - its just in dah taaown


Okej.. Sjukt normal rubrik, I know! Men jag är bara glaad :) Jag var nyss ute med syrran, sjuukt najjs :):):):)!!
Fattar ni! Det är helg :D:D:D:D HALLÅÅÅ, imorgon blir det kulturnatta, vi taggarr!
Vissa saknar man online eller överhuvud taget kontakt med, men man är glad ändå (A). Folk reser bort och det suger sometimes! Men aaajaaa :D.
Nästa helg då är det ju Yran 2010! som alla ska tagga till okej! :D Hihi :). Den helgen så kommer jag sova hos Fia, och det kommer bli sjuukt mys :] Det är det alltid när jag är hemma hos henne, pussarr ♥

Humm.. Nu ska jag och syrran se "Alvin och gänget 2" Haha :] Vi har fixat popcorn och vi har dricka, som är så sjuukt god (A). Nu så babblar jag bara, puss alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0