Morgondagen


Nu sitter jag och pluggar lite engelska, SO och NO. Sjukt tråkigt som vanligt, men det måste ju göras ;). Julia hjälpte mig att översätta dem, eftersom att jag inte riktigt kunde det själv, men nu ska jag bara lära mig dem. Sedan så har vi ju SO provet nästa vecka och det ska jag satsa på. För då kan jag ytterligare få ett VG i so, och det gillar vi ;)

Imorgon så är dagen typ planerad! Jag slutar typ.. halv 4 lr något och då så ska jag hem. Sedan kommer Eric förbi och vi ska då ta en promenad. Hoppas att det är bra väder, för då kan man gå kinabron runt :), och det skulle vara mysigt!

Åh, asså nu har jag fått ångest. Jag tycker att det är så hemsk, men man mår ju typ dåligt.. Man får ont i hjärtat :( Det var en man som ringde på dörren, och så räckte han fram en lapp med svensk text på. Det stod om att han/hans son hade en brännskada i ansiktet, och jag tittade på honom. Det var som inte fel på honom, och så visade han bilder som han hade ritat. Så stod det att han inte hade råd till en plastik operation och allt..
Jag får en sådan ångest när man säger "no thank you" och stänger dörren, och dom ser så ledsna ut.. Omg..ä

Kram, ska nu njuta vidare på min pucko (A)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0