On fire!


Nu har jag fixat min frukost, och nu är det bara att slurpa i sig den :) Jag har gjort flingor och typ.. yoghurt liknande i en skål. Jag är inte den som orkar äta frukost på morgonen, eller.. Det är inte att äta den, jag tror att det är mer att göra den (A).
Idag är jag på bra humör, mm! Jag vill bara kramas, och alla som är van att vara med mig när jag är på sådant här humör vet exakt vad jag menar :]. Lalalala, snart är veckan slut och efter det är det typ 2 veckor kvar.. eller om det är 3 till skolavslutningen! GASH, det är typ minimalt :D.
Sedan blir det gymnasiet som jag faktiskt ser frammemot ;) Aja, nu ska jag klä på mig och dansa lite till musiken för att skaka av mig lite energi :D!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0