Sol och 16°C


Nu har jag vaknat ur min skönhetssömn :) Jag känner mig frisk så vi hoppas på att det är ett tecken ;) Idag är det sol och inga moln vad jag ser :) Jag tittade nyss på termometern, och temperaturen här kl 7 är 16°C. Så, då tycker jag att temperaturen kan stiga till 25° lr något, det skulle vara mysigt :).

Idag har jag en chill dag, dagen börjar med NO.. Då vi får veta om provet blir förflyttat eller inte :). Sedan så ska vi ha engelska, men då ska jag och Julia öva inför våran "presentation" av operations dagsverket för 6:orna. Sedan har vi en timmas håltimme, och så har vi lunch. Efter det har vi matte och Bild, sedan så ska vi ha språk. Men då är jag typ på väg till att cykla till extramatten (för intervju?).

Ja, när jag kommer hem så har jag skrivit vad jag tror kommer hända. Men ändrade planer kan ju alltid hända. Om allt går vägen så kommer Eric hit och då ska vi ta en promenad. Det är ju bra väder och allting, så det skulle vara perfekt att vara ute och gå idag.

Nu ska jag nog fixa lite frukost och klä på mig, men jag skriver nog mera sedan om jag hinner! Kraam



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0