Solglasögon


Idag var ju jag förbi sjukhuset, och det var lite läskigt faktiskt.. Jag gick typ fel och allt, och så hade jag råkat att läsa fel på pappret så jag kom 20 min sent efter ett samtal från dom. Men dom sa att det var lugnt och allt så jag lugnade ner mig (A).

Imorgon så ska jag och Julia pressentera om operations dagsverket för 6:orna. Det är väl lite roligt, och så ska vi öva inför skolavslutningen. Vi ska sjunga "The World's Greatest" och någon annan "tradition" låt.. Som jag inte är så taggad på att sjunga.. Den heter också "Graduation Song", aja..

Vårt NO prov kanske kommer att bli flyttat, och jag hoppas det.. Jag pallar inte mer prov nu, men aaaaja! Nu måste jag chilla ned lite, så vi hörs.. Eller något, Kraam!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0