You are beautiful - Miss yah ♥


Asså jag har tänkt länge på det här och det gör mig lite illa. Jag vill bara vara ärlig och öppna ögonen :). Det finns vissa av mina närmre vänner, som man inte kan träffa så ofta (antingen har dom inte tid, eller en själv). Men då är det ju det, ska saknaden rivas och bitas inombords? Nej :) Läs här (handen på hjärtat);



Fia gumman, du får nästan sluta upp med basket, saknar dig så sjukt mycket!
Maja, du är en underbar vän och du är så fin. Man kan ju inte bara låta bli att skriva att vi måste ses snart, för det måste vi! :)
Ämmäh, det var en evighet känns det som, jag saknar dig :] Puss!
Elin, jag saknar dig med... För dig och mig var det en evighet sedan.
Julia, varför kan vi inte umgås så mycket? Du bor ju så långt bort..
Valdemar, varför träffas vi inte oftare? Det är skam.. Fy skäms!
Jenny, usch.. För länge sedan, vi träffas inte alls längre..

Ni som läser det Vi måste ses! Jag vet att några av er nästan kommer att vara borta hela sommarlovet, men vi kan lösa det på ett annat sätt :(. Shiet, jag saknar er som fään, och det går inte att andas utan er.. För utan er vore jag inte jag, Puss! Älskar er sjukt mycket :'(..



 


Kommentarer
Postat av: Maja

det är klart att vi måste ses snart igen!! :D

2010-05-21 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0