Klasströjjor - Betalningen :)


Nu är det måndag och jag är trött, jag pallar verkligen inte att gå till skolan idag.. Som jag tjatat om dom andra dagarna också (A) Men handen på hjärtat, så har det inte varit sååå jobbigt.. Men nu längtar jag bara på att få att få sova massa ikväll, och bara få dra mig på morgonen. Vilket skulle vara underbart nu, att få dra sig i nån timma :).

Idag händer ingenting spännande alls typ, funderar på att bara cykla omkring efter skolan om det blir bra väder. Men jag vet inte om jag orkar, haha!

Idag så ska jag betala för klasströjan :D, jag har pengar som jag ska ge till Klara :). Jag har beställt en stor, rosa munk jacka med vårat klasstryck "Vi påstår inte att vi är bäst, men vi vet fan inga bättre" (Jag tror att det var så xD) Sedan ett par mjukis byxor, där det står PERSSON på röven :D Sjukt snyggt hihi (A) Jag har beställt större storlekar för att dom ska vara bekvämare att ha på, som mjukis byxorna :) Mjukis byxor ska ju vara stora och fluffiga (A)

Nu håller jag på att räkna pengarna så att jag varken ger för mycket eller för lite :) Tihi :D
Shiet vad jag längtar tills vi får dem :), vi borde faktiskt få dem snart!

Ska.. Som vanligt in i köket haha :] Kram!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0